Nagellak – Kikkertjes #13

Jaa, weer een nagellakje! Laatst had ik mijn nagels weer eens geknipt en wou ik wel een leuk nagellakje voor korte nagels. Ik keek wat rond op YouTube en ik had er eentje gevonden, deze lieve kikkertjes. Het was erg gemakkelijk, en iedere keer dat ik naar mijn nagels keek werd ik er weer blij van. Klik verder voor het filmpje

Ik vond dat het heel duidelijk werd uitgelegd in het filmpje, en makkelijk dat het was! Helaas heb ik geen nail-art tools, en kan ik nog niet zo goed met mijn linkerhand tekenen. Gewoon door oefenen zou ik zeggen 🙂 Hoe maken jullie je nail-art? Gebruiken jullie echte tools of net als mij coctailprikkers of potloden?

11 thoughts on “Nagellak – Kikkertjes #13

Reactie? Leuk!

