Baked blush

Blush, ik ben er gek op. En dan vooral van die fijne roze die er zo romantisch uitzien. Vorig jaar had ik er eentje bij de Hema gekocht, maar daar is nog maar een beetje van over. Daarom met een vriendin naar de Etos gegaan en toen dit mooie kleurtje gevonden. Ik vind het altijd best moeilijk om een mooi kleurtje te vinden, en ook echt te durven, maar met roze gaat het gemakkelijker, het voelt natuurlijker. Daarom heb ik eigenlijk ook alleen maar roze blush.

Het is een blush die me maar 4,25 kostte geloof ik, niet duur dus. Als je er met je vinger overheen gaat krijg je een mooie roze kleur en aardig duidelijk ook, met het pigment zit het wel goed. Maar helaas kwam ik er ook achter dat mijn kwasten de blush bijna niet opnemen, dus ik sta best een tijdje te kwasten.  Maar ach, het maakt mij niet uit, ik vind dat juist wel fijn om te doen, en voor zo’n prijs maakt het me ook niet uit.

Hoe doen jullie het als jullie een blush kopen? Letten jullie meer op de prijs of pak je gewoon wat je mooi vind? En welke kleur het liefst?

4 thoughts on “Baked blush

Reactie? Leuk!

