Haproos

Ik liep na een regenbui de tuin in om wat foto’s te maken, en dit is toch echt mijn favoriet. Een prachtige klaproosknop die nog niet is uitgekomen. Ik vind deze foto zo mooi gelukt omdat je de druppels regenwater nog kan zien zitten.

Vandaag komt een vriend van mij vanuit Zweden langs, hij is op reis in Nederland en wilde wel zien waar ik woonde. Morgen ga ik met mijn lief een weekje naar Terschelling. Hij zit daar op school en heeft een eigen huisje daar. Nu hopen op mooi weer!

Ik probeer zo veel mogelijk te bloggen, maar het gaat moeilijk worden ben ik bang. Ik zit niet heel veel bij mijn laptop in de buurt en heb het erg druk met zomewerk, vrienden en vakantie vieren. Ik hoop dat jullie blijven hangen, want zeker als de scholen weer begonnen zijn ga ik ook weer meer schrijven. Maar voor nu komt er zo nu en dan nog een berichtje online. Het bloggen heeft me in elk geval nog lang niet verveeld!

Na het Terschelling-weekje ga ik zeker foto’s uploaden, want Terschelling is toch echt mijn favo eiland, zoveel rust, vrienden, strand en liefde. Ik wens jullie een fijne week! En tot snel!

4 thoughts on “Haproos

Reactie? Leuk!

