Skylge

Ik ben weer terug hoor, heerlijk een aantal daagjes op Terschelling (Fries: Skylge) geweest met mijn lief. Helaas hadden we niet erg mooi weer, maar toch heb ik genoten. Op zondagavond zijn we nog heerlijk naar het strand geweest en hebben de zon zien zakken in de zee, op maandag een gratis fiets gehaald, het hele eiland over geweest en ’s avonds fijn bij vrienden geweest. Dinsdag het hele eiland weer over geweest en ’s avonds heerlijk uit eten geweest op Midsland. Helaas was het op woensdag heel veel regen, maar zijn we toch even het dorp in gegaan om ergens een broodje te eten en boodschappen te doen, ’s avonds kwam een vriendin nog langs en later nog even de kroeg in. En toen was ons weekje alweer voorbij en moesten we weer naar de boot terug.

Achterop de fiets bij mijn lief

Hier een aantal foto’s van mijn ‘vakantie 🙂

Zonsondergang

Liefde ♥

Mijn mooie gratis fiets

Paddestoeltjes in een duinpan

Fijne biertjes in een biercafé, echt lekker zo’n Deugniet!

Hoe was jullie weekje? Ik ga vanavond nog naar een feestje en dan begin ik vanaf zondag weer te werken in de bloemenwinkel waar ik vorig jaar ook werkte. Ben benieuwd hoe het gaat!

Liefs, Swaen

5 thoughts on “Skylge

Reactie? Leuk!

