Roses to love

Ik zat wat rond te struinen op internet, en meestal kom je dan de mooiste plaatjes tegen, zoals nu ook! Op facebook volg ik Lobster and Swan, een blog over alle maaksels en ideeën van Jeska Hearne. Ik kijk er graag op, en hier zijn dan ook een aantal mooie afbeeldingen. Geniet er van.

Morgen begin ik weer met werken, en toch voelt het wel een beetje spannend om weer in de bloemenwinkel te werken waar ik nu een jaar niet heb gestaan. Ik werk ook gelijk de hele dag alleen. Maar het gaat me wel lukken hoor, ik voel me er snel genoeg weer thuis, denk ik, want ik heb er in totaal al twee jaar gewerkt. Ach, ik zal wel zien wat er gebeuren gaat.

One thought on “Roses to love

Reactie? Leuk!

