De mooie dingen die ze zag #7

Het is weer tijd voor de wekelijkse rubriek van Lena waarin zij de mooie dingen die ze zag (en fotografeerde) laat zien. Lena is een vriendin van mij uit België en ik heb haar leren kennen in Zweden.  Echt prachtige plaatjes maakt Lena, en ik stelde voor dat zij een eigen rubriek op deze blog kreeg, en hier is hij!

Eindelijk! Eindelijk is het mooie weer erdoor gekomen. Hier in België is het al de hele tijd grijs of is het aan het regenen. Vandaag is dan ook de eerste mooie dag sinds ik terug ben van Zweden. Dat betekend natuurlijk fototijd! 🙂 Samen met m’n mama zijn we met de hond gaan wandelen aan de jachthaven van Antwerpen, de stad waar ik woon. Onze hond was helemaal weg van de eendjes, zoals altijd, en ik was weg van de zon die laag aan de horizon hing.

Een simpele, maar mooie, foto die niet veel uitleg nodig heeft.

Liefs, Lena

6 thoughts on “De mooie dingen die ze zag #7

Reactie? Leuk!

