Update

Jeetje, ik kom er net pas achter hoe lang het geleden is dat ik geschreven heb, een week! De afgelopen week heb ik vooral veel gewerkt in de bloemenwinkel, zondag was het mijn eerste dag weer en ondertussen zit ik alweer helemaal in het ritme. Op woensdag had ik een dagje vrij en heb ik heerlijk met mijn lief op het strand gelegen. ’s Avonds hadden we nog een barbecue bij vrienden en de volgende ochtend ging ik met de trein naar de stad om bij mijn kleine nichtje langs te gaan. Hij is in december al geboren, maar omdat ik in Zweden zat heb ik haar natuurlijk niet gezien. En wat is ze lief!

Vandaag ben ik met mijn moeder en zusje boodschappen wezen doen en bij de Kruidvat heb ik toen twee nieuwe vijltjes en een nieuwe agenda gekocht. Mooi goedkoop, 2 euro! Daarna nog naar de boekhandel geweest omdat mijn moeder wat van die infoboekjes over Noorwegen wilde hebben, daar gaan ze maandag heen. Ik zag daar ook de Linda Meiden liggen, en besloot die mee te nemen.

Image

En nu zit ik dus lekker buiten, nou ja lekker, terwijl ik dit typ is de zon achter de wolken verdwenen en wordt het een beetje kouder. Nu maar hopen dat er geen regenbui aankomt, want anders moet ik als een gekke mijn laptop en alles weer naar binnen verslepen. Voor nu wens ik jullie een fijn weekend en ik werk aan nieuwe blogposts hoor! Nog even geduld.

Liefs, Swaen

3 thoughts on “Update

Reactie? Leuk!

