Lunchtime

Nu loop ik ondertussen alweer drie weken rond in Nederland, en nog steeds had ik een aantal van mijn lieve vriendinnetjes niet gezien. Daar moest toch verandering in komen vonden we. Na wat gekijk in agenda’s en heen en weer gebel hadden we een datum geprikt en vandaag heb ik dan eindelijk mijn liefjes weer eens gezien! Wat voelde het goed zeg, heerlijk weer samen, net als vorig jaar. Bij een leuk restaurantje stapten we naar binnen en we hebben daar heerlijk geluncht.

Ik een omelet met ui, spek, ham, kaas en champignons, vriendinnetjes hadden warme broodjes met vlees of een hamburger op bruin brood. En ik ging aan de Fristi, wat was dat lang geleden maar ik zag het op de kaart staan en had er gelijk weer zin in 🙂

Toen het eindelijk gestopt was met regenen zijn we de stad in gegaan, binnenkort gaat de Sneekweek van start en er waren allemaal al voorbereidingen. Ik heb ook een aantal dingetjes gekocht, daar komt binnenkort wat over 🙂 Nu ga ik eerst met konijnlief op de bank en de Olympische Spelen kijken. Tot later!

10 thoughts on “Lunchtime

Reactie? Leuk!

