Roses and vanilla.

Ik had ze wel eens voorbij zien komen op een blog en nu ik laatst in de Xenos was met de meiden zag er ik eindelijk eentje staan. Waar ik het over heb? De geurbrander. Mijn vriendin A. was helemaal gek van zo’n brandertje, en het is haar gelukt me te overtuigen want toen ik de Xenos uitkwam was ik een brandertje en drie geurtjes rijker.

Ik heb drie geurtjes gekocht: rozen, vanille en frambozen. En op dit moment zit de rozengeur er in, heerlijk vind ik het. Gisteravond heb ik hem de hele avond aan gehad, en vandaag ook maar weer. Het leuke vind ik ook dat je de rozenknopjes ziet zitten, dat ziet er wel een beetje luxe uit vind ik.

En hier zie je dus hoe hij helemaal gesmolten is, ik vind het er, naast lekker ruiken, ook nog eens heel erg leuk uitzien. Toch weer wat anders dan een wierookstokje.

Vandaag ben ik naar de Hema geweest en heb wat leuke dingetjes gekocht, die laat ik zo snel mogelijk zien. Verder ben ik creatief bezig geweest, want met al die regen van vandaag wil je niet buiten zijn. Daarom ben ik kaartjes gaan maken, heerlijk knippen en plakken. Ook heb ik twee kaartjes op de bus gedaan voor het Postcrossing, ik vind dat ik daar toch maar weer eens mee moet beginnen. Vanavond heb ik bij mijn lieve buurvrouw, omdat ik toch alleen thuis was. Zo gezellig, weer met haar bijpraten. Zij is altijd als een oma voor mij geweest, en na een jaar heb je heel wat bij te praten 🙂 Sindskort heeft ze een iPad, trots liet ze me allemaal foto’s zien en ging ze zelfs naar mijn blog! Echt gaaf van haar, zeker omdat ze al boven de 80 is!

One thought on “Roses and vanilla.

Reactie? Leuk!

