Happy Postcrossing #1

Ongeveer twee jaar geleden ben ik begonnen met Postcrossing, het sturen van kaartjes naar wildvreemde mensen ergens in de wereld. Ik was er een tijdje fanatiek mee, maar toen ik in Zweden zat ben ik er mee opgehouden. En nu vond ik het weer tijd om verder te gaan!

Ik ben gelijk maar begonnen met twee kaartjes, eentje naar Rusland en eentje naar de USA. Het meisje uit Rusland had op haar profiel geschreven dat ze geen zelfgemaakte kaartjes wilde, iets dat ik toch erg jammer vond aangezien ik er een aantal had gemaakt. Nou ja, dan krijgt ze er ook geen, dacht ik zo. Dus voor haar maar een kaartje van uit het Fries Museum. Gelukkig was de jongen in de USA wel blij met kaartjes, handgemaakt of niet, hij vind ze allemaal leuk staat er op zijn profiel. Nou, deze twee zijn het geworden. Ik heb ze gelijk op de post gedaan, en nu maar zien wanneer ze aankomen. Ik ben benieuwd!

4 thoughts on “Happy Postcrossing #1

  1. Ik vind dit altijd zo leuk om te zien. Ik wil altijd gelijk beginnen, maar heb er altijd zo weinig tijd voor. Je hebt leuke kaartjes opgestuurd! Vooral de zelfgemaakte vind ik leuk. 🙂

Reactie? Leuk!

