Blouse and scarf

Ik vertelde dat ik met mijn vriendinnen ook nog even wat winkels was in gedoken, en er met een tasje weer uit was gekomen. Dit zijn de items die met mij mee naar huis mochten. Als eerste de blouse. Ik had eerst een andere blouse op het oog, maar helaas was die er niet meer in mijn maat. Toen kwam de verkoopster er met deze blouse aan, en ik eerst vond ik hem niets, maar toen ik hem aan had was ik hooked. Ik vind het een erg fijne zomerblouse, ook leuk omdat er een strik op zit. De achterkant en de mauwen zijn doorschijnend, maar aan de voorkant is het een dubbele stof. Ik denk dat hij ook erg gaaf zal zijn als ik er een felgekleurde BH onder doe, die is dan mooi te zien aan de achterkant.

Nu de sjaal, eentje waar ik heel erg over twijfelde. Misschien herkennen jullie het motiefje: het is de Friese vlag. En ik, als trotse Fries, moest die sjaal dus eigenlijk wel hebben. Binnenkort is namelijk de SneekWeek aan de gang, een week lang zeilen, zon en feest in de stad Sneek. En daar had deze winkel erg goed op ingespeeld, allemaal t-shirts, petten en sjaals met iets van Friesland er op. Ik ben blij dat ik hem wel gewoon gekocht heb, want fijn is hij zeker, hij is heerlijk zacht!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? En zouden jullie zelf een sjaal dragen met je eigen vlag er op?

7 thoughts on “Blouse and scarf

  1. Leuk! Vooral dat printje van die sjaal hihi. Ga je naar de Sneekweek?
    Ik wil er al zo lang een keertje heen, maar meestel zijn we net ervoor of erna in Friesland haha. En deze zomer helemaal niet :(. X

  2. Ik vind die sjaal erg leuk! Ik wil hem ook! Maar kan hem echt nergens vinden. Waar heb je hem vandaan? Kan je hem ook via de site bestellen? En hoe duur?

Reactie? Leuk!

