Washi Tape

Op verschillende blogs en in een aantal winkels ben ik het al tegen gekomen: washi tape. En nu ik bij de Hema liep en het zag liggen heb ik gelijk een aantal rolletjes mee genomen. Want zeg nou eerlijk, ze zijn leuk!

De prijs van de Hema was ook erg mooi, 2,50 voor twee rolletjes, terwijl ik in een andere winkel de echte washi tape zag liggen voor 3,50 voor maar één rolletje. En ik moet zeggen dat ik dit echt hele leuke patroontjes vind. Ik ben ook al druk aan de slag geweest met kaartjes maken, daar laat ik er binnenkort nog een aantal van zien. Maar eentje hebben jullie ook al gezien: het kaartje dat ik met Postcrossing naar de USA stuurde.

Wat vinden jullie zelf van de washi tape? Vind je het maar niets of ligt het allang op je bureau?

9 thoughts on “Washi Tape

  1. Ik vind het super leuk!
    Ik heb zelf ook een paar pennevrienden, en het is bijna onmogelijk om hier leuk briefpapier te hebben. En een gewoon cursusblad is zo saai. Dus ik gebruik het om mijn brieven er toch iets leuker te laten uitzien. ^^

  2. Eigenlijk is het nooit bij me opgekomen waar ik Wasabi Tape voor moest gebruiken, maar ik kon de rolletjes die ik sinds eergisteren heb, niet laten liggen. Die komen ook van de HEMA. 3 voor 2,50. Dus ik zou naar de HEMA rennen als ik jou was, Luna! =D

Reactie? Leuk!

