Review – Beverly Hills, John Beerens

Eindelijk is hij hier dan, het berichtje met mijn gewonnen Give Away van John Beerens via My Dutch Fashion Style. Een hele tijd geleden, toen ik nog in Zweden zat, had ik het al gewonnen. Helaas werd het pakketje naar Nederland gestuurd, en moest ik er dus op wachten. Nu heb ik de Beverly Hills producten een aantal keer gebruikt en vind ik het tijd voor een review.

Dit is het hele pakket, een Thickening Styling Spray, de Shine Drops, een Volumizing Conditioner en en Volumizing Shampoo. Ik bekeek de producten en was meteen benieuwd hoe ze zouden zijn. Nu heb ik ze dus een aantal weken gebruikt en ik moet zeggen dat ik het fijne producten vind. Ik merk niet een heel groot verschil in hoe mijn haar was, maar wel heb ik het gevoel dat het iets minder pluizig werd, maar of ik nu meer volume kreeg? Eigenlijk heb ik altijd veel volume in mijn haar, dat krijg je met kroes en krullen.

Als eerste de Shine Drops. Het is een erg vloeibaar serum, dat had ik niet verwacht. Ik heb de serum gebruikt na het douchen maar ook als mijn haar droog was. Eigenlijk vond ik het daar het fijnst bij werken. Het geeft een mooie glans en laat mijn krullen mooi uitkomen. Ook wordt mijn haar er niet vet van. Ja, ik vind dit een fijn serum.

Dan de Thickening Styling Spray. Deze spray vind ik iets minder fijn. Voor mijn gevoel maakt het mijn haar hard en plakkerig. Of het er dikker van wordt weet ik niet, maar als ik het maar een klein beetje gebruik vind ik het wel fijn. Het geurtje, kamille en rozemarijn, geeft wel een luxe gevoel, net alsof je in de kappers salon bent. Maar toch, over het algemeen ben ik over deze iets minder positief.

Dan de Volumizing Shampoo. Deze vind ik echt heel erg fijn, ik vind dat hij naar honing ruikt maar op de verpakking staat dat het wortel- en amandel-extract is. Hij masseert heerlijk in in mijn haar en naar mijn gevoel wordt het ook echt schoon en het voelt heerlijk.

En als laatste de Volumizing Conditioner. Samen met de shampoo is hij echt geweldig, er zit rozemarijn en amandel in en het maakt mijn haar echt heerlijk zacht. Dit vind ik een echte topper samen met de shampoo, als ze iets minder duur waren had ik ze zo weer gekocht.

Tot zo ver mijn review van deze producten, kennen jullie ze al of hoor je er nu voor het eerst van?

Liefs, Swaen

3 thoughts on “Review – Beverly Hills, John Beerens

Reactie? Leuk!

