Home made cards

Ja, toen die washi tape gekocht was moest ik wel aan de slag. Dus ik haalde mijn papier, lijm en schaar tevoorschijn en ben begonnen met het maken van fijne kaartjes. Ik moet zeggen dat ik deze twee eersten het leukst vind, heerlijk vrolijk.

Op mijn kamer heb ik een hele map vol met modereportages uit de CosmoGirl, de Elle en nog een aantal bladen. Ook vind ik het boekje de IKEA ook altijd erg leuk, en door ze allemaal te sparen heb ik ondertussen een hele lading papier. Bij alle kaartjes, behalve bij de zwart/grijze heb ik er een lichter papiertje in geplakt om op te schrijven, en dat ook weer met een leuk tape’je vast geplakt. Ja, van die tape ben ik helemaal fan, je kunt het echt overal voor gebruiken.

Maken jullie zelf ook wel eens kaartjes? Ik ben benieuwd wat jullie creatievelingen doen met jullie uitspattingen!

9 thoughts on “Home made cards

Reactie? Leuk!

