Nagellak – Bzzzz #14

Eindelijk weer eens lekker bezig geweest met nagellak, of eigenlijk was het een vriendin van mij die los ging. Kon ik gelijk de nagellak gebruiken die ik op de markt had gekocht. De eerste is van Safari, de tweede van Fogan, de derde van Gina Tricot en de laatste van de Hema.

En dit is hem geworden dan! Een lief bijtje en haar route die ze gevlogen heeft. Ik had deze al eens gezien op internet en toen ik het aan mijn vriendin uitlegde was ze meteen fan. En deze kleurtjes zijn echt leuk samen vind ik. De zwarte striper is ook erg fijn om mee te werken door het extra dunne kwastje. Kun je heel fijn lijntjes mee zetten 🙂

Wat vinden jullie van deze nagellak? En hebben jullie ervaring met stripers?

4 thoughts on “Nagellak – Bzzzz #14

Reactie? Leuk!

