Lange Merke

Markten, ik ben er gek op! Afgelopen week was er de Lange Merke (lange markt) in een stadje vlakbij. Met een vriendin ben ik er heen geweest en heb een aantal leuke dingetjes gekocht. Als eerste deze drie nagellakjes, die jullie gister al gezien hadden. Er was een kraam met allemaal nagellak voor maar 1 euro per flesje! Daar moesten natuurlijk een aantal van mee, ik heb deze mooie kleurtjes meegenomen. De eerste is een soort zeegroen/groen blauw. Die hebben jullie al gezien. De andere is een soort koraal, althans dat was wat ik had gehoopt. Helaas is die iets  mij iets te oranje. En als laatste de mooie striper die jullie al zagen.

Een theepot? Gaat ze op kamers? Nee hoor, maar ik zag deze staann en moest hem gewoon meenemen. Bij ons thuis hebben wij hier een servies van, en ik weet zeker dat mijn moeder dit mooi zal vinden. Een leuke verassing voor haar als ze thuis komt van vakantie..

Ook heb ik nog een klein cadeautje voor mijn nieuwe buurjongetje gekocht, hij is 2 weken geleden geboren.  Een foto heb ik nog niet voor jullie, want ze hebben het nog niet gekregen. Als ik bij ze langs ben geweest komt er een foto hier 🙂

Wat hebben jullie deze week gedaan? Gister ben ik naar het zeilen op het meer geweest, er was een wedstrijd met oude Friese scheepjes. Heerlijk een dagje water gehad, en vandaag ga ik ook weer naar het zeilen, het is hardzeil-dag bij de Sneekweek. Ik heb er zin in!

3 thoughts on “Lange Merke

Reactie? Leuk!

