Vlindertijd

Vlinders, wat zijn het een prachtige beestjes. Toen ik vrijdag in de tuin zat had ik een hele zwerm om me heen, en ik heb er een aantal foto’s van gemaakt. Helaas had ik vrijdag ook iets te lang in de zon gezeten, en nu heb ik een buik en benen zo rood als een kreeft. Niet echt fijn, maar dat de zon nu niet zo schijnt is dan wel weer beter.

Ik had geluk, deze mooie vlinder wilde even stil blijven zitten. Hier zit hij op de munt, en dit is toch de favoriet van de vlinders dit jaar.

Dit vind ik ook een erg mooie foto, een prachtige plant. Ook vind ik het leuk dat hij zo gefocust is op de munt, en niet op het geheel. Toch wel fijn dat mijn kleine camera dat kan 🙂

Vanochtend ben ik met mijn lief naar mijn huis gefietst, een fijn fietstochtje van ongeveer 20 kilometer. We zijn nog even bij een haventje wezen kijken en thuis heb ik lunch gemaakt terwijl lief de dieren te eten gaf. En nu ligt hij even te slapen, hij heeft deze week teveel gewerkt. En nu heb ik dus even tijd om te bloggen! Sorry dat ik niet meer heb geschreven of heb gereageerd op jullie blogs, daar gaat verandering in komen. De komende week ben ik de hele tijd thuis en werk ik in de avonden, dus genoeg tijd om te bloggen!

3 thoughts on “Vlindertijd

  1. Ik hu echt van vlinders, onze halve tuin staat vol met vlinderstruiken 😉
    en ik verbrandt ook altijd, maar ik ben dan ook bijna een vampier… met factor 50 kom ik er net levend uit :p

Reactie? Leuk!

