De mooie dingen die ze zag #8

Het is weer tijd voor de wekelijkse rubriek van Lena waarin zij de mooie dingen die ze zag (en fotografeerde) laat zien. Lena is een vriendin van mij uit België en ik heb haar leren kennen in Zweden.  Echt prachtige plaatjes maakt Lena, en ik stelde voor dat zij een eigen rubriek op deze blog kreeg, en hier is hij!

Hej!
Het is alweer lang geleden sinds ik nog eens een foto heb opgestuurd. Ik was vergeten door te geven dat ik op vakantie vertrok met mijn beste vriendin en haar moeder. Ik ben dan ook echt vergeetachtig!
Om het goed te maken laat ik jullie een van de mooiste plekken op aarde zien! Dit is een uitzichtspunt in het noorden van Corfu, Griekenland. De kustranden bestaan uit een groepje kleine eilandjes en deze worden stilaan ‘opgegeten’ door het water. Er is continu een nevel in de verte waardoor je Italië net niet kan zien op de foto.
Liefs,
Lena
12 thoughts on “De mooie dingen die ze zag #8

  1. Wat een super mooie foto’s! Dat water is zooo helder! Ow Swaen, die blouse maak je zo door heb op te rollen en vast te binden met elastieken. Dan leg je hem in een bak met bleek, maar niet helemaal. Na een tijdje kijk je dan of het zo goed is en anders leg je hem iets anders neer in de bleek 😉 Liefs

Reactie? Leuk!

