Ear Candy

Sinds een half jaar heb ik een tweede gaatje in mijn oor, en nu is hij eindelijk helemaal vrij van ontstekingen en alles. Helaas was hij niet helemaal goed geschoten en kon ik geen andere oorbellen in doordat het constant ontstoken was. Nu heb ik zelf wel een aantal knopjes voor in mijn oren, maar mijn zusje haar collectie is vele malen groter dan de mijne. Daarom heb ik ze gecombineerd, hier een paar van mijn favorieten.

Het blauwe knopje dat ik in mijn eerste gaatje heb op de foto heb ik ooit op een rommelmarkt gevonden. Ik had een klein kastje gekocht en daar lagen ze in. Nadat ik ze goed heb schoongemaakt zijn het nu knopjes die ik vaak draag. De paarse oorbellen hebben mijn zusje en ik zelf gemaakt, we hadden een lading knopen gekocht en we hebben die op doorstekers gelijmd. Ik heb nog meer zelfgemaakte oorbellen, misschien laat ik die later wel eens zien!
Wat vinden jullie hier van?

Liefs, Swaen

8 thoughts on “Ear Candy

Reactie? Leuk!

