New bought – (fake) leather jacket

Jaaa! Eindelijk heb ik mijn droomjasje gevonden! Ik ben echt al tijden op zoek naar een mooi (nep-)leren jasje, en nu heb ik hem! Ik liep met mijn schoonmoeder en haar dochter door de stad en toen zag ik dit jasje hangen, ze zei dat ik hem aan moest doen, en dat toen ook maar gedaan. En wat stond hij mooi! Ik heb hem eerst nog even achter gehangen en ben nog even de markt over gegaan, maar dit jasje bleef in mijn hoofd zitten.

Ik heb het jasje gekocht bij de Vila en hij kostte me ongeveer 55 euro. Dat vind ik zelf een goede prijs, ook omdat hij van de nieuwe collectie is. Tsja, ik kon niet wachten tot hij in de uitverkoop zou komen.

En toen werd het zelfs nog erger, want ik had met mezelf afgesproken om niets te kopen. Ik zag een mooie sjaal hangen die er heel mooi bij staat. En ja, die moest ook mee. Stiekem vond ik het helemaal niet erg, want ik had net mijn loon gekregen. Deze sjaal is zo’n ronde sjaal, echt een hele fijne stof.

De sjaal is van Pieces en kostte mij 12,95 euro. Ik twijfelde eerst wel wat, want ik vind het toch wel veel voor een sjaal, maar hij is zo fijn en hij past bij heel veel dingen die ik in mijn kast heb. Soms mag je gewoon wat nieuws kopen.Ja, ik ben blij met mijn aankopen, het is echt iets dat ik deze herfst en winter erg veel ga dragen. Wat vinden jullie van dit jasje? Zou je zelf ook zo’n groene nemen of ga je liever voor een zwarte bijvoorbeeld? Ik dacht eerst wel dat ik zwart zou willen, maar deze vind ik echt veel mooier.

Liefs, Swaen

5 thoughts on “New bought – (fake) leather jacket

Reactie? Leuk!

