Finally!

Jaaa, eindelijk ben ik met rijlessen begonnen. En wat ben ik blij dat ik het gedaan heb, het ging nog niet eens zo slecht en ik heb nu alweer veel zin in volgende week want dan heb ik alweer twee rijlessen 🙂

Mijn ouders komen vandaag thuis van vakantie, ze zijn drie weken weg geweest, en ik heb het huis voor ze schoon gemaakt. Als ze thuis zijn kan ik eindelijk mijn spullen uitpakken, want ze hebben mijn overgebleven spullen uit Zweden opgehaald. Fijn, want ik wil heel graag weer een aantal jurkjes en schoenen aan.

Op zaterdag heb ik een drukke dag, eerst ga ik bij mijn oma langs met mijn vriend. Ik heb haar nu al een jaar niet gezien en we gaan even bijpraten. Daarna door naar een vriendin die ik heb leren kennen in Zweden, ze woont er niet zo ver vandaan. Eindelijk haar weer zien, zo veel zin in!  En als laatste heb ik nog een feestje van vrienden, dat zal een latertje worden maar is wel super leuk om ze weer te zien. En dan gaan mijn vriendje en ik in het autotje weer naar huis, hij heeft zijn rijbewijs gelukkig al een tijdje.

En op zondag wordt het weer werk voor mij, mar dat is opzich ook wel lekker. Al denk ik niet dat er heel veel klanten gaan komen, het wordt immers zulk warm weer, wie koopt er dan bloemen!

Fijn weekend alvast!

Liefs, Swaen

5 thoughts on “Finally!

Reactie? Leuk!

