Ikea!

I love it! Ikea, dé winkel die Zweden op de kaart heeft gezet. En wie vindt het nou niet heerlijk om daar rond te lopen, alle mooie kamers te bekijken en te dromen over een nieuw huis vol met moois. Ik ben er gister met mijn ouders geweest en we kwamen thuis met een auto helemaal vol. En na een dagje klussen vandaag staat er een prachtige kast in mijn kamer, en wat ben ik er blij mee. Ook is er nog een mooie stoel mee naar huis gekomen en nieuwe stof om gordijnen van te naaien. Ik mag nog even lekker aan de gang.

Is het niet prachtig?! Ik ben er echt zo blij mee, eindelijk weer een zee aan opbergruimte en het is ook nog eens erg mooi om te zien. Nu kan ik beginnen met opruimen, want wat jullie niet zien is de lading rotzooi die achter me lag. Dat mag ik mooi een plekje geven. Ook komen er nog 3 deurtjes bij, zodat ik dingen ook uit het zicht kan zetten.

En ook deze beauty mocht met mij mee, is ze niet mooi? Eerst wist ik niet of hij er wel bij zou passen, maar hij staat goed bij de lila balken. Ook heb ik een lap stof dat hier op lijkt en daar ga ik dan gordijnen van maken. Misschien houd ik wat over en kan ik ook nog kussenhoezen van maken!

Ik geloof dat mijn ouders mij het huis nog niet uit willen, haha. Wat vinden jullie er van?

Liefs, Swaen

13 thoughts on “Ikea!

  1. Ziet er inderdaad vet uit! Ik zou zelf wel weer de hele kamer om willen gooien hier! Heb zelf ook zo’n Expedit, van 4×4, die ik gebruik als boekenkast. En de in onderste vakjes staan ook dozen en een mandje, net als bij jou. =)

Reactie? Leuk!

