Outfit – eindelijk weer

Huh? Het is toch zondag? Is het dan niet tijd voor Lena haar bericht? Ja, dat is eigenlijk wel zo, maar Lena is net terug gekomen van vakantie en heeft nog geen tijd gehad om een mooie foto te sturen. Die houden jullie te goed, waarschijnlijk volgende zondag. Maar nu eerst iets anders leuks: een outfitpost. Het was al veel te lang geleden dat ik dat had gedaan, en nu ik een leuke outfit aanhad vond ik het leuk om die te laten zien.

 Ik heb mijn nieuwe jasje van de Vila aan en daarbij mijn sjaal van Pieces. De broek is van Crocker en het shirtje van de Hema. De schoenen deed ik net voor het eerst sinds een jaar weer aan en het verbaasde me dat ik op zulke lage hakken loop. Opzich ook wel fijn, kun je wat langer lopen. Ik heb ze een aantal jaar geleden bij de Dolcis gekocht, en wat vond ik ze toen hoog! De oorbellen heb ik op een rommelmarkt gevonden en de ring heb ik laatst gekocht, de armbandjes heb ik zelf gemaakt toen ik een vlaag van inspiratie had.

ph. papa

11 thoughts on “Outfit – eindelijk weer

  1. Love your outfit

    Je ziet er echt super leuk uit ! 🙂

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus ik volg je nu gewoon !:)

    Kom gerust een keer langs als je tijd heb 🙂

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

  2. Hoi, Swaen!
    Ik volgde jouw blog altijd toen je nog bij Blogger zat.
    Als mensen overstappen naar WordPress, vergeet ik altijd op hun blog te kijken want ik kijk altijd met Google, Blogger naar de nieuwe posts van blogs die ik volg.
    Ik ontvang dan niks van WordPress en dan vergeet ik op je blog te kijken en te reageren! Sorry daarvoor, je bent mij als trouwe volger misschien een beetje kwijtgeraakt, maar ik ga nu weer regelmatig op je blog kijken! Ook al heb je WordPress :).
    Liefs, Luna (lunalovelyworld.blogspot.com)


    ps; Leuke outfit! x

Reactie? Leuk!

