De mooie dingen die ze zag #9

Oké, een beetje te laat, maar hier is hij dan!

Het is weer tijd voor de wekelijkse rubriek van Lena waarin zij de mooie dingen die ze zag (en fotografeerde) laat zien. Lena is een vriendin van mij uit België en ik heb haar leren kennen in Zweden.  Echt prachtige plaatjes maakt Lena, en ik stelde voor dat zij een eigen rubriek op deze blog kreeg, en hier is hij!

Lena, Lena, Lena toch! Hoewel ik mezelf toch als een volwassene zie, is er toch nog wat werk aan de winkel. Ik ben de nacht van zaterdag op zondag thuis gekomen na een lange bus/trein/taxi reis uit Brighton (UK) Gisteren was ik er dus niet helemaal bij en aangezien ik helemaal alleen thuis ben, ben ik toch de kluts een beetje kwijt. Er zijn veel dingen die ik in orde moet brengen (lees: reistassen leegmaken, m’n contract in orde brengen voor m’n job in september, eten maken…) maar daar heb je dus echt niet veel zin in op een zondag! Het resultaat was dus dat ik alles zo lang mogelijk uitstel en dus vergeten was een foto naar Swanhilde te sturen. Sorry! Daat gaat m’n gevoel van verantwoordelijkheid… Al een geluk las ik juist een berichtje van Swanhilde met de vraag of ik nog leefde. Ja dat doe ik nog, ook al zou je het niet zeggen. Maar genoeg blablabla, hier is de foto en z’n uitleg!

Zoals ik dus al zei ben ik twee weken in Brighton geweest. Een strandstadje in het zuiden van Groot Brittannië. Daar was ik op uitwisseling en dus (alweer) in de schoolbanken. Lange dagen en weinig zonlicht… Op de eerste zaterdag was er een uitstap naar Londen voorzien, en wat een geluk we hadden met het weer! het was er ongeveer 32°C.

De foto is gertokken toen we op de bus stonden te wachten om 8.30 ’s morgens. Je ziet  meteen dat het een geweldige dag gaat worden. Jammer genoeg is het ook een van de weinige foto’s die ik van Brighton zelf getrokken heb. De volgende dagen waren niet zo geweldig en aangezien ik meerendeels op school zat was het niet echt gemakkelijk om foto’s te trekken. Toch hoop ik dat jullie het een leuke foto vinden!

En bedankt voor al de leuke reacties altijd! 🙂

Liefs, Lena

6 thoughts on “De mooie dingen die ze zag #9

Reactie? Leuk!

