New in – ring

Jullie hebben hem al kunnen zien in de laatste outfitpost: mijn mooie, nieuwe ring! Ik was laatst in de stad voor een cadeautje voor een vriendin en toen ik die al had gevonden liep ik nog een leuk, nieuw, winkeltje in. Het heet Eleven en zit in Bolsward, een stad waar velen van jullie niet eens het bestaan vanaf wisten. Het is een lifestyle en fashion winkeltje en ik zag er mooie ringen liggen. Ik besloot er twee mee te nemen: één voor mijn vriendin en de ander voor mij.

En nu is het alweer dinsdag! De laatste week van de vakantie is in gegaan, en ik heb er helemaal geen zin in. Oké, een klein beetje want het is natuurlijk altijd spannend om met een nieuwe opleiding te beginnen. Vandaag ben ik dan voor het eerst naar mijn nieuwe school gegaan en heb ik iedereen van de opleiding talen gezien. Het was erg gezellig en wat een mensen zijn er. Voor de opleiding leraar Engels zijn er 99 aanmeldingen! Ik ben benieuwd hoeveel er nog over blijven, want dit zijn er heel veel. Na wat info-gedoe en een foto gemaakt te hebben kregen we lunch en daarna nog een rondleiding. Toen ben ik met twee vrienden (ééntje die ik net had leren kennen) de stad nog in geweest en hebben we bij de V&D nog lekker wat gedronken. P. een cola, L. een chocomelk met witte chocolade en ik een muntthee met verse munt 🙂

Zijn jullie al begonnen met school? Of gaan jullie, net als mij, maandag van start? Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd wat voor opleidingen jullie doen!

Liefs, Swaen

8 thoughts on “New in – ring

  1. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful and Im following…I hope you follow me also:)

    If you want some cute swedish closet inspiration…check out my new post:)

    Have a great week dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

Reactie? Leuk!

