Waterdrops

Ik zat vanochtend lekker buiten te ontbijten toen ik de zon op de mooie plantjes zag schijnen. Honderden druppeltjes op de vrouwenmantel schenen met tegemoet. Ik heb gelijk mijn camera gepakt en er wat mooie foto’s van gemaakt. Ze blijven namelijk altijd zo mooi liggen op die plant, dus dat wilde ik even aan jullie laten zien. Op het terras zijn het nog babyplantjes, ze zijn daar zomaar wild gekomen.

Herken je deze plant? Hij staat in de meeste tuintjes van Nederland en ik vind hem er altijd erg mooi uitzien, zeker met de druppels er op! Vanavond ga ik met een vriendin naar de film Magic Mike, ik ben benieuwd! Fijne dag allemaal!

Liefs, Swaen

5 thoughts on “Waterdrops

Reactie? Leuk!

