Nagellak – Check Matte #15

Twee dagen geleden was ik in de DA om facewash te halen, maar ik kan er niet heen zonder ook maar even bij de nagellakjes te kijken. Helaas vind ik Essie nog steeds te duur, maar gelukkig is er iets goedkopers. Ik was al een tijdje op zoek naar een matte topcoat, en nu had ik er eindelijk eentje gevonden. Die van Essie was 12,99, iets te duur. Maar toen zag ik dat de DA ook een eigen lijn had, daar was er eentje van 2,99. Mooi prijsje dacht ik gelijk, maar nu komt het: de Miss Sporty was nóg goedkoper! Ik heb deze Check Matte topcoat gekocht voor maar 1,99. Vind ik zelf toch wel een budget-aankoop.

Ik had gelijk al een leuk idee in mijn hoofd, het plan was dat ik mijn nagels zwart zou lakken en dan het bovenste randje mat ging doen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar toen ik de topcoat er overheen deed was hij glimmend! Ik was al bijna teleurgesteld en heb toen mijn hele nagels maar gelakt. En toen het begon op te drogen zag ik dat het mat werd… Oeps, volgende keer wat langer wachten! Maar ik moet zeggen dat ik het effect zo ook erg gaaf vind 🙂

Hebben jullie zelf ook een matte topcoat? En van welk merk dan?

Liefs, Swaen

3 thoughts on “Nagellak – Check Matte #15

  1. Hey!

    Bedankt voor je reactie op mijn recept :). Ja ik heb een nieuwe header, ben er echt super blij mee! De lay-out wil ik ook nog veranderen, maar ik kan dat helaas niet zo goed….

    Liefs, Mariette

Reactie? Leuk!

