Outfit- harem pants and wooden beads

Zo’n heerlijke outfit voor een luie dag, zeker de broek! Ik heb die broek een hele tijd geleden in een klein en duister winkeltje in Amsterdam gekocht en vind hem heerlijk om aan te hebben. Hij is zelfs zo wijd dat ik de stof niet eens strak kan krijgen! Het jasje heb ik bij de H&M vandaan en het hemdje gewoon bij de Hema. De schoenen mocht ik van mijn zusje aan, het zijn haar G-Star schoenen. De ketting heb ik bij mama uit de la gevist, ik vind hem erg fijn en hij maakt een statement. Weer mijn oorbellen van de rommelmarkt in en mijn mooie nieuwe ring aan mijn vinger.

Deze outfit had ik vandaag niet aan, maar gister wel lekker. Heerlijk op een luie zondag.

Ik heb vandaag trouwens mijn eerste schooldag gehad! En wat was het leuk, hele leuke mensen, leuke leraren, mooi weer en een reusachtige school! Dat ik de lokalen gevonden heb valt me nog mee want je verdwaalt er echt. Morgen gelijk een aantal toetsen, gelukkig wel diagnostisch, maar toch. Aan het einde van de week ga ik zeker even iets schrijven over de hele week, eerst alle indrukken maar in me opnemen!

Fijne week 🙂

11 thoughts on “Outfit- harem pants and wooden beads

Reactie? Leuk!

