De mooie dingen die ze zag #11

Het is weer tijd voor de wekelijkse rubriek van Lena waarin zij de mooie dingen die ze zag (en fotografeerde) laat zien. Lena is een vriendin van mij uit België en ik heb haar leren kennen in Zweden.  Echt prachtige plaatjes maakt Lena, en ik stelde voor dat zij een eigen rubriek op deze blog kreeg, en hier is hij!

Hej allemaal!

Vandaag is het zondag, weer tijd voor een foto dus! Het nieuwe schooljaar is hier voor de mensen van het middelbaar al begonnen, ik daarin tegen ga naar de universiteit voor m’n eerste jaar. De studierichting die ik gekozen heb was echter alleen te vinden in Gent, een stad ongeveer een uur van me vandaan. Daarom ga ik op kot (de Belgische versie van kamers). De laatste tijd ben ik er al een paar keer gaan schilderen en vandaag zijn de laatste likjes verf gegeven en alles eens goed gewassen. Elke keer wanneer ik naar binnen ga kom ik voorbij dit schattige bankje. Het staat bij de buren, gewoon op het voetpad. Vorige keer zaten er zelfs twee oude vrouwtjes op, ik denk de moeder en schoonmoeder van de man die naast m’n ‘kot’ woont. Het is er echt super gezellig en ik zou zo hetzelfde buiten zetten!

Liefs, Lena

6 thoughts on “De mooie dingen die ze zag #11

  1. Ziet er heel schattig uit zo dat bankje in de zon 😀
    En moet je zeker doen als je er de mogelijkheid voor hebt, lekker buiten zitten en keuvelen met je vrienden vergezeld door een kopje thee 😀

Reactie? Leuk!

