Alive?

Het is stil hier. Heel stil. Misschien hebben jullie het al gemerkt, maar ik heb al een tijdje niet gepost.

Dit is omdat de opleiding die ik nu doe (leraar Engels) me toch iets zwaarder valt dan gedacht. En dan met name heel veel huiswerk, zodat ik gewoonweg geen tijd meer heb om te posten. Daar komt ook nog eens bij dat ik iedere dag in totaal 3 uur in de bus zit.

En ik wil dit helemaal niet! Ik wil gewoon blijven posten, maar helaas zit het er nu gewoon nog niet in. Als school iets meer op de rails is ga ik weer een poging doen. Maar voor nu zeg ik even tijdelijk gedag, ik duik met mijn neus de boeken weer in!

9 thoughts on “Alive?

  1. Balen he, die reistijd :(. Ik zat vorig jaar meer dan 4 uur per dag in het OV, en dan kwam daar vaak nog vertraging bij ook.
    Maar is je studie wel leuk, al is het wat zwaarder dan je verwachtte? X

Reactie? Leuk!

