On a rainy sunday

Vandaag was zo’n dag dat je wakker wordt met de zon op je gezicht en dan taart eet als ontbijt. En waarom? Omdat het kan. Helaas was de zon alweer weg zodra ik met het ‘ontbijt’ begon, maar dat maakte het niet minder fijn.

Daarna wachtte mij iets minder leuks: huiswerk. Maar ja, wat kun je beter doen op een regenachtige zondag dan de geschiedenis van Groot Brittannië uit je hoofd gaan leren. Ook heb ik nog even mijn zomerkleding verruild voor mijn winterkleding, dus nu kan ik weer allemaal gebreide truien aan, heerlijk!

Zo’n dag gaat snel, nu is het alweer bijna zes uur, en ik vind dat ik genoeg geleerd heb. En daarom dus eindelijk weer een bericht op Liefs Swaen, dat was alweer zo lang geleden. Soms heb je er gewoon weer zin in, en vandaag heb ik er dan eindelijk tijd van gemaakt. Heerlijk knus op mijn kamertje, vlak onder het dak. Waar de pannen ratelen door de wind en kaarsjes lieflijk staan te branden. Met een dikke, gebreide trui en wollen sokken aan.

Ik hoop dat jullie een fijne zondag hadden!

7 thoughts on “On a rainy sunday

Reactie? Leuk!

