Instagram – early morning

Hallo, hier ben ik weer eens!  Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon, de Sony Xperia Tipo, mét Instagram. Ik vind het heerlijk om er mooie foto’s mee te maken, dus dat doe ik ook vaak. Ik moet wel toegeven dat de camera nou niet je van het is, maar het werk. Als ik meer mooie foto’s wil maken doe ik dat wel met mijn gewone camera.

Vandaag heb ik een dag vrij van de toetsweek, dus aan de slag vandaag. Maar toen ik vanochtend wakker werd zag ik dit mooie uitzicht en moest ik even een foto maken.

Volg je mij al op Instagram?

5 thoughts on “Instagram – early morning

Reactie? Leuk!

