Kaartendoosje

Ik ben gek op opbergdoosjes, potjes, bakjes en dingetjes. Een hele tijd geleden kreeg ik van een vriendin dit blikje en ik heb er iedere keer iets anders in gehad. Nou wilde ik weer wat andere spullen een plaatsje geven en kwam ik deze weer tegen: leeg! Daar moest iets in, lees snel verder!

P1060462Ik had altijd een laatje vol met kaartjes, tape en andere knutsels pullen. Daarom heb ik maar besloten om het allemaal netjes op te bergen. In dit kistje dus.

P1060463Ik heb heel veel kaartjes, veel uit de Flow en ook heel wat van markten en dergelijke. Nu kan ik ze allemaal netjes bij elkaar houden, weet ik gelijk waar ik moet zoeken!

P1060464

P1060465Mijn tapes, schaar en bruine kaartjes die ik ooit ergens gekregen heb, ik gebruik ze vaak om een etiket of een adres op te schrijven. Geeft net wat extra’s aan een saaie envelop. En dan nog een leuk tapeje op de brief en de envelop en hij is klaar om te versturen.

Liefs, Swaen

11 thoughts on “Kaartendoosje

  1. Oh, wat leuk! Ik heb een keer een lunchtrommeltje gekregen van een vriendinnetje, een beetje hetzelfde idee. Ik bewaar er allemaal papiertjes in die ik later nog eens wil gebruiken om mee te knutselen. Wat handig dat je alles zo bij elkaar hebt. Een leuke manier van opbergen. 🙂 Liefs

  2. Ik vind het geweldig om zulke dingen te verzamelen! Meestal zoek ik er wel in de trend van food-related doosjes (zoals oude Kellogs dozen bijvoorbeeld) omdat ik ze allemaal in de keuken zet. Deze is ook mooi. Altijd leuk om dingetjes in op te bergen, toch? 🙂 I love it. xo

Reactie? Leuk!

