Hij is af!

Goh, volgens mij brei ik snel, want nog maar net een week bezig en hij is alweer af! Ik zei nog maar net geleden dat ik begonnen was met het breien van een muts. Maar nu hij af is, is net alle sneeuw weer weg. Beetje verkeerde timing, maar er komt vast weer kou deze kant op!mutsIk had nog wat wol over van de muts, dus ik ben begonnen met het breien van handwarmers, ik heb er nu ééntje af, en met de andere ben ik op de helft van de tweede. Ik heb het bruine gecombineerd met groen, en nu ben ik van plan om dat ook nog wat op de muts te gaan doen, zodat het een setje wordt. Ik denk namelijk dat ik de rand, die ik nu omgevouwen heb, vast ga maken. Maar dat krijgen jullie natuurlijk te zien als het af is.

Ook heb ik alweer een toets gehad, gisteren had ik een toets van Stijl, en vandaag heb ik een mondeling. Waarover weet ik nog niet, dat krijg ik pas te horen als het zover is. Maar dat gaat vast goed komen!

Liefs, Swaen

8 thoughts on “Hij is af!

  1. Deze muts ea, die is echt vet gelukt en staat je leuk :)! Je kunt een stuk beter breien dan mij in ieder geval! Als je eens tijd over hebt.. ():)

    Liefs!

  2. Hij staat je superleuk! Lekker snel gedaan 🙂 En die kou komt vast nog wel eens voorbij haha. ’s Ochtends op de fiets kan ik trouwens niet zonder muts hoor brrr… Maar misschien ben jij inmiddels wel wat gewend na Zweden? 😉

Reactie? Leuk!

