Ik heb hem!

Het feest met mijn vriendinnen was zo leuk, ik had deze taart gemaakt samen met een vriendin en toen hebben we hem heerlijk met de de rest opgegeten. Wat smaakte dat goed met die marsepein. Daarna nog een fijne film gekeken (I love you, Beth Cooper) en om 12 uur ’s nachts hebben ze me gefeliciteerd. Ik kreeg fijne cadeautjes, zoals een nieuw opschrijfboekje en een pakket om cupcakes te bakken. Ook kreeg ik van een aantal wat geld, en dat kon ik goed gebruiken voor mijn grote verjaardagscadeau. Ik had met mijn ouders overlegd, en nu raad je het al, ik zou een deel van de tas krijgen!taartIk ben met mijn moeder de stad in gegaan en we hebben mijn droomtas gekocht: Dirty Harry! Ik moest zelf een deel bijbetalen, maar dan heb je ook wat. Wat is hij mooi, mijn liefje. Ik ben er zo blij mee!

P1050601Vrijdagavond kwam mijn lief nog thuis, ik had hem al niet gezien sinds de kerstvakantie, dus een leuke verassing. Gisteren zijn wij wat wezen touren met de auto, en hebben we heerlijk door Harlingen gelopen. Fijn bij het water kijken en huisjes kijken.

P1050602Nu ik hem heb kan mijn stage niet beter beginnen, maandag gaat het gebeuren. Ik ben stiekem best zenuwachtig, maar het komt wel goed. Eerst maar wat observeren en dan komt het vanzelf wel.

P1050606

7 thoughts on “Ik heb hem!

  1. Pingback: Summerlove | Liefs, Swaen

Reactie? Leuk!

