Huis & Tuin #1

Oeps, jullie hebben deze post misschien al zien staan. Ik had hem iets te vroeg gepost, maar dan nu nog een keer voor het echie!

Ik ben gek op Pinterest, zoveel moois bij elkaar. En via via kwam ik uit op groene interieuren, en dat leek me wel leuk voor een post! Ik vind groen één van de mooiste kleuren die er is, en dan gaat het eigenlijk om alle kleuren groen die ik maar kan vinden.

28006828902190672_PVW5rqmq_c

Ik droom vaak van een eigen huisje, en hij is iedere keer weer anders dan de vorige. Op het moment wil ik graag veel wit en dan in iedere kamer één of twee accentkleuren. Deze keuken vind ik dan ook erg mooi, want het is eigenlijk precies wat ik in mijn hoofd heb. Op het moment dan, hè. 7881368069539187_jexegr66_c

Als ik deze garens ook zo bij elkaar zie staan wordt ik helemaal hebberig, wat ziet het er mooi uit om het zo bij elkaar neer te zetten, en er stiekem ook nog wat leuks van maken. I love it, dat is het gewoon. Alle foto’s eigenlijk!54887689179949460_I576Ct42_c anya_hindmarch21_website_image_rlxl_standardAlle foto’s te vinden op mijn Pinterest.

Liefs, Swaen

5 thoughts on “Huis & Tuin #1

Reactie? Leuk!

