Happy Valentine’s day!

Fijne Valentijnsdag! De dag die bol staat van de verliefde stelletjes en anonieme brieven naar geheime liefdes. Helaas zie ik mijn mannetje vandaag niet, dat heb je als hij op een eiland woont. Daarom heb ik een klef kaartje op de bus gedaan, met allemaal zoenen er op.379268_10151306071714053_1509075684_n_largeGelukkig zie ik mijn lief vrijdag alweer! Wat een luxe, hem twee weekenden achter elkaar zien. En dan is het ook nog eens vakantie! Normaal zie ik hem één keer in de maand, soms nog minder, dus ik vind dit helemaal geweldig natuurlijk!

Ik heb trouwens mijn eerste stagedag gehad! Het was vooral het observeren van de klas en de docent, maar leuk was het in elk geval al wel. Na de vakantie ga ik weer en dan iedere maandag tot aan juni toe. Het is ook de bedoeling dat ik zelf lessen ga geven, maar dat komt over een kleine tijd pas. Wel ben ik al druk bezig met het maken van lesmateriaal, gisteren heb ik een leesopdracht gemaakt over Peter Rabbit. Het was nog best moeilijk om een goede tekst uit te zoeken, want het moet echt super gemakkelijk zijn. Ik ben wel trots op mijn opdracht, heb ik toch maar mooi gemaakt!

Geniet van jullie Valentijnsdag! Gelukkig heb ik vanmiddag half 3 al vakantie!

Liefs, Swaen

BRON FOTO: 1

5 thoughts on “Happy Valentine’s day!

  1. Ik kreeg een anonieme liefdesbrief. En toen moest ik erachter komen wie dat ding geschreven had, en nu sta ik voor een dilemma. >.< Woonde ik maar op een eiland. (of ergens heel hoog op een berg. XD)

Reactie? Leuk!

