Nagellak – Stay the night #17

Weer een nieuw nagellakje, helaas is deze niet van mijzelf maar van een vriendin. Zij had op school haar nagels gelakt en deed daarna de mijne ook nog even. En wat een grappig lakje is dit! Het is namelijk Stay the Night van OPI, een Liquid Sand lakje. En het voelt echt alsof er zand op mijn nagel zit!

P1050608Het is een lakje uit de Mariah Carrey-lijn, en ik vind hem best mooi. Helaas blijft hij niet zo lang zitten, op deze foto heb ik hem net een dag op, en hij begint nu alweer te chippen.

Vandaag ga ik trouwens het bos in om bomen om te zagen! We hebben namelijk weer hout nodig voor de kachel. Ik heb er zin in, lekker een dag met z’n allen in het bos werken 🙂

Liefs, Swaen

6 thoughts on “Nagellak – Stay the night #17

  1. Heel mooi lakje! Ik ben nog op zoek naar zoiets, leuk! En hout verzamelen is heerlijk, moest dat een keer doen voor het huisje van vrienden in Frankrijk, ik vermaakte me enorm haha. 🙂

Reactie? Leuk!

