Hyperactive

Ik heb zin in de lente, ik wil zon, ik wil jonge dieren en ik wil van deze kou af. Gelukkig schijnt de zon nu! Vandaag zat ik wat filmpjes te bekijken en via via kwam ik op dit filmpje van geitje Buttermilk. En is het geen schatje? Haha.

Zometeen ga ik weer het bos in om hout te tillen. Mijn vader had namelijk 40 bomen gekocht, die mochten we alleen zelf omzagen! Inmiddels is dit al de 3e dag dat we in het bos aan de gang zijn en het is al aardig te voelen in mijn spieren. Hopelijk blijf ik nog even leven…

Liefs, Swaen

5 thoughts on “Hyperactive

Reactie? Leuk!

