Boom na boom na boom…

Ik schreef er al eerder over, maar nu is het klaar! Alle bomen, en dat waren er zo’n 50, zijn om, in stukjes gezaagd, naar het pad gesjouwd en naar huis gereden in de kar. Wat een werk, maar wel leuk. Mijn vader had vorige week bij Staatsbosbeheer namelijk 5 kuub hout gekocht, zelf zagen + zelf naar huis brengen. En ik had mijn eigen boom! Ja, de SK is van mij.

Afgelopen maandag begonnen we: mijn vader, moeder, zusje en mijn vriend. Mijn vriend en ik zijn vooral heen en weer gaan rijden met de kar, dat was ook best een werkje.

1Op dinsdag kon mijn zusje niet dus kwam mijn oom langs. Helaas regende het eerst wat, maar dat merk je niet zo in het bos. Helaas begon ik wat last te krijgen van blaren, dat kwam door mijn laarzen met stalen neus en stalen zool. Dan maar wat vaker pauze nemen en van de natuur genieten. En wat was ik moe, ons stuk bos was best nog wel groot en steeds het hele eind lopen met een zware stam op je schouder is best zwaar.
2En vandaag was de laatste dag! Als laatste ging mijn boom om, helaas. Ik heb het gefilmd, en de stam met de letters staat nu bij de achterdeur. Het voelt toch een beetje als mijn boom, na er 4 dagen steeds langs te zijn gelopen. Er ligt nu nog één lading hout, maar dat halen we morgen op, mijn ouders hadden geen zin meer om nóg een keer een uur te gaan rijden

3
Nu nog even van de vakantie genieten, nog even de stad in met mijn moeder en nog even bij mijn vriendje zijn. En heel misschien nog wel wat huiswerk, omdat het moet.

Liefs, Swaen

2 thoughts on “Boom na boom na boom…

Reactie? Leuk!

