Outfit – knit and lace

Het is echt een lange tijd geleden dat ik een outfitpost heb geschreven. Dit was omdat ik vaak lang naar school moest, het winter was (dus: snel donker) en ik niemand had om foto’s te maken. Laatst keek ik mama even lief aan of zij toch even foto’s wilde maken. En dit zijn ze geworden!esprit + vilaIk vind dit een erg fijne outfit, de trui van Esprit zagen jullie laatst al in een shoplog terugkomen en is heerlijk warm. Door de blouse van Vila er onder te dragen lijkt het net wat meer af. Ik vind het zo leuk dat je het kanten stukje van de blouse op de rug kunt zien. Mijn schoenen heb ik al een lange tijd, ooit eens in de uitverkoop gekocht. Ik had ze al een tijdje niet meer aan gehad omdat ik ze te los vond zitten, je zag steeds mijn sokken en dat vond ik vervelend. Nu heb ik ze laatst naar de schoenmaker gebracht en die heeft er haakjes bovenop gezet. Nu kan ik ze strakker veteren, fijn. De broek heb ik in Zweden gekocht en is er eentje van Crocker, een merk waar ik er nog twee van heb. Die zijn precies hetzelfde model maar dan een andere kleur.

Wat vinden jullie van deze outfit? En zouden jullie er meer willen zien?

Liefs, Swaen

7 thoughts on “Outfit – knit and lace

Reactie? Leuk!

