Rituals – Oriental Amethyst

Ik ben net terug van een heerlijk weekend Terschellling, wat heb ik genoten. Mijn vriend zijn ouders hadden een huisje gehuurd, en daar waren we een weekendje. Binnenkort daar een post over, eerst iets anders.

Voor mijn verjaardag had ik een giftcard van 10 euro gekregen de Rituals van mijn neefje. En daar moest iets van gekocht worden natuurlijk! Ik kende het merk Rituals nog niet zo goed maar ik wist dat er in Sneek eentje zat en daar ben ik met mijn moeder op zoek gegaan.rituals lipglossHet was rustig in de winkel dus de verkoopster had tijd om ons alles uit te leggen, we kregen heerlijke handcrème op. Helaas ben ik daar de naam van vergeten, maar ik ga zeker terug om hem ook te kopen. Ik rook heerlijke geurtjes en zag prachtige douchespullen. Maar mijn oog viel ook op de make-up. Ik vind dit toch iets meer bruikbaar, en je kan er wat langer mee. Nu had ik nog geen lipgloss, en dat leek me wel eens wat. De verkoopster pakte een lipgloss en deze was meteen goed.

P1050616Het is een lipgloss die niet getest is op dieren, iets wat ik heel belangrijk vind. Verder vind ik het er heel mooi uit zien, de verpakking is luxe. Ik probeerde een foto te maken van de lipgloss maar dat was nog niet zo gemakkelijk. De kleur op de foto lijkt het meest op de echte kleur. O, en mijn neus lijkt scheef, maar dat lijkt maar zo want in het echt staat hij recht hoor!

P1050622Kennen jullie Rituals goed? Wat zijn jullie ervaringen er mee?

Liefs, Swaen

2 thoughts on “Rituals – Oriental Amethyst

  1. Ik heb een lipstick van Rituals, waar ik nog steeds eeeerg blij mee ben! En de parfums zijn ook erg lekker! Niet zo standaard. 😉

Reactie? Leuk!

