Shop My Closet

Ik liep al een tijdje met het idee om kleding die ik toch nooit meer aan had te gaan verkopen. Ik had tijden geleden al foto’s gemaakt maar het was er nog nooit van gekomen om het op het web te zetten. Tot gisteren!

webshopVia Tictail heb ik een webwinkel aangemaakt, heel gemakkelijk en gratis. Op liefsswaen.tictail.com kun je shoppen en boven aan deze blog staat bij de blokken nu een nieuwe: shop. Klik er op en je wordt doorverwezen naar mijn webshop. Ik ga mijn kast nog verder door en dan komen er binnenkort meer artikelen online. Ik vind dit zo leuk!

webshop 2Verkoop jij zelf ook wel eens iets uit je kast? Of zou jij iets uit iemand zijn kast kopen?

Liefs, Swaen

7 thoughts on “Shop My Closet

  1. Wat leuk, ik vind het in ieder geval altijd erg leuk omdat je heel andere items tegenkomt dan op marktplaats. Trouwens Le Spes zonnebrillen zijn rond de 50 a 60 euro, dus valt opzich mee voor een merkbril.

Reactie? Leuk!

