Mini-holiday

Oké, het is alweer anderhalve week geleden, maar ik wilde jullie toch nog even mee laten genieten van mijn weekendje Terschelling. Wat een heerlijke zonnige foto’s zijn het toch, wel wat anders dan nu met die kou. Op het strand heb ik zelfs nog een beetje een kleurtje gekregen! ts 1Mijn lief woont op Terschelling en het was heerlijk om weer een weekendje bij hem te zijn. We konden een Landrover 110 mee krijgen en daar zijn we het strand mee over gecrost. Het is een rechtsgestuurde auto dus het voelde wel grappig om links te zitten en niet te sturen. Kijk die leuke bloemetjes! Helaas ging het wat mis met de auto. Het werd erg warm ineens en er kwam allemaal rook. Toen er ook nog vloeistof de auto inspoot hebben we hem snel stil gezet. Kokende motor dus heerlijk op het strand gewandeld.ts 2Na een uur zouden we nog een stukje rijden maar het ging weer niet goed. Toen de eigenaar gebeld en die kon gelukkig snel komen. De oorzaak had met de koelvloeistof te maken, maar ik zal geen technisch verhaal gaan ophangen want ik snap het zelf ook maar net. Gelukkig kwam alles weer goed en konden we verder met de tocht. We hebben toen een hele tijd op het strand rondgelopen en schelpen verzameld, kijk hoeveel scheermessen er liggen!

2013-03-03 13.35.21Met mijn lief op het strand met daarachter de boosdoener. Toch wel leuk, zo’n autootje.
ts 3Ik had nog een mooie schelp gevonden en we hebben nog heerlijk in een duinpan gelegen. We zijn ook nog heerlijk wezen eten en we hebben een paar kroegjes bezocht. In ons vakantiehuisje zaten zelfs een sauna en een whirlpool, dus ook genoeg tijd genomen om te relaxen. De ouders van mijn lief gingen zondag alweer terug, maar ik bleef nog fijn een nachtje. Dat was wel vroeg opstaan de volgende ochtend want ik had de 7 uur boot. Maar ik had het er voor over, het was prachtig zo vroeg op het wad.

ts 4En toen was het alweer afgelopen, ik moest om half 12 weer op mijn stageschool zijn. Maar wat heb ik genoten van dat weekend, het voelde echt als een mini-vakantie!

Liefs, Swaen

9 thoughts on “Mini-holiday

  1. Wat een fijn weekend! Lekker dat jullie zoiets samen deden, even lekker genieten van elkaar! En jammer dat de landrover niet helemaal meewerkte, maar wel een gave auto zeg!

Reactie? Leuk!

