Drie en een half jaar liefde

Wat klinkt dat lang hè! Drie en een half jaar liefde, en de volgers die mij al wat langer volgen weten vast wel waar dit over gaat. Vandaag zijn mijn lief en ik drie en een half jaar samen. Helaas zie ik hem niet en maar gelukkig was ik net op tijd thuis van stage om nog een kaartje op de bus te doen.

2013-03-03 13.35.21Drie en een half jaar is al best wel een tijd, en in die tijd hebben we ontzettend veel mee gemaakt. We hebben beide Havo examen gedaan, ik ben een jaar naar Zweden gegaan en hij is op Terschelling gaan wonen. Maar al die dingen maken het alleen maar leuker, het maakt je relatie sterker en ik weet nu echt wat ik aan hem heb. Hij is mijn allerliefste en mijn maatje en ik wil hem nog lang niet kwijt!

Liefs, Swaen

15 thoughts on “Drie en een half jaar liefde

  1. Fijn! Gefeliciteerd 🙂 Drie en een half jaar is inderdaad een behoorlijke tijd en super dat je al die ervaringen van jullie zo positief kan inzien, dat is ook een gave 🙂

Reactie? Leuk!

