De mooie dingen die ze zag #15

collage

Het is weer tijd voor een foto!
Deze heb ik getrokken toen ik naar de kapper ging. Ik had nog wat tijd over en het was zo’n mooi weer.
Het gebouw dat je ziet is het nieuwe gerechtsgebouw in Antwerpen. Het staat er nu al 5 jaar denk ik maar de structuur en architectuur kunnen me nog steeds fascineren. De grote pieken op het dank, of het dak zelf, moeten zeilen voorstellen. Het gebouw is namelijk van ver te zien en komt juist boven het water van de Schelde uit.

Tot de volgende!

Liefs,
Lena

5 thoughts on “De mooie dingen die ze zag #15

Reactie? Leuk!

