Vrolijk Pasen

Vrolijk Pasen! Zelfs met dit winterweer wordt het vast gezellig! Ik heb niet heel veel gepland, morgen een paasbrunch met mijn familie en gewoon nietsen!

578055_10151544128149863_1434447765_n_large

Beide afbeeldingen via mijn WeHeartIt.Ik ben op het moment weer ietsje meer afwezig op internet, dit is omdat ik net een nieuwe baan heb (later meer over) en omdat de tentamenweken er weer aan komen… Ik doe echt mijn best om om de dag een blogje online te krijgen maar helaas reageer ik op het moment iets minder op jullie fijne blogs!26e1bef652103d7708089bdd6259e0b1_largeNu schrijf ik dit blogje nog even maar zometeen mag ik op de fiets (door de sneeuw) op naar mijn werk. Ik heb sinds kort een baantje in een pannekoekhuis! Gister in de bediening gewerkt en vandaag ga ik pannekoeken leren bakken, best spannend. Hopelijk ben ik binnenkort een pro!

Liefs, Swaen

6 thoughts on “Vrolijk Pasen

Reactie? Leuk!

