De mooie dingen die ze zag #16

Op dit moment zit ik volop in de blok voor de examens van juni. Het lijkt allemaal nogal ver maar dat is het zeker niet. Nu de lente ook stilaan in zicht is ga ik me meer en vaker concentreren op dingen die ik buiten kan doen met vrienden en familie. Daarom is deze vakantie ook meer als welkom! Ik kan een beetje voorop geraken op de stapel werk die ik nog te doen heb en toch is er niet zo’n grote haast bij.

ImageVoor deze blogpost ging ik proberen een leuke foto buiten te nemen maar het weer is me weer een beetje aan het tegenwerken. Dus werd het maar een foto van wat ik de hele tijd aan het doen ben: leren.

Op dit moment ben ik bezig aan een vak dat Visuele Cultuur heet. Alles over de grootste schilders, beeldhouwers en dergelijke ben ik nu in mijn kleine hoofdje aan het proberen steken. Al de 506 bladzijden die we tot nu toe gedaan hebben. Het is super interessant en ik doe het graag maar op dit moment kan ik geen schilderij meer zien.

Liefs,
Lena

13 thoughts on “De mooie dingen die ze zag #16

Reactie? Leuk!

