Summerlove

Nu de zon schijnt begin ik ook na te denken over mijn zomerkleding, wat wil ik aanschaffen en wat kan ik nog van vorig jaar gebruiken. Mijn nieuwe tas die ik voor mijn verjaardag kreeg gaat natuurlijk overal mee naartoe, net als mijn spijkerjasje. Maar ik wilde meer dus ging ik rondkijken op Polyvore en maakte ik een collage met mijn favo’s.
 
Ik zit nog te twijfelen over de schoenen, ik vind ze beide erg mooi en heb ze ook al een tijdje op het oog, maar weet nog niet welke ik graag wil, wat is jullie mening? Verder past natuurlijk een mooie zomerjurk met bloemen overal bij en voor op mijn nagels wat vrolijke, lichte kleurtjes.
Wat is jullie zomer-musthave? Ik ben benieuwd!
 
 
 

Vero Moda floral dress
$43 – veromoda.com

H M h m jacket
$38 – hm.com

Brown bagging
perfecthandbags.co.uk

Tamaris
$77 – brantano.be
23 thoughts on “Summerlove

  1. De schoenen met studs vind ik leuker! Dan wordt het net iets stoerder als je ook al een bloemenjurkje aan hebt 🙂 Die overigens heel erg leuk is! Ik ga deze zomer voor alleen basics, iets wat mijn collectie nogal nodig heeft :p

  2. Ah wauw, die tas is echt super leuk! Is dat die wat jij hebt? Waar is ‘ie van? Ik ben er echt wég van 😀 ! Ik vind de schoentjes rechtsboven het leuks, ben de loaders een beetje beu gezien :-(…

Reactie? Leuk!

