New in – spring!

Eindelijk zijn al mijn tentamens afgelopen, en gelukkig heb ik al twee voldoendes binnen!  Gisteren ben ik de hele dag bezig geweest op de scheepswerf, heerlijk om een dag buiten te zijn in plaats van met school bezig te zijn. Ik heb van alles gedaan, masten schuren, in de olie zetten en ook nog gedeeltes van het schip zelf verven. Aankomende zaterdag zal hij te water gaan, spannend!

Toen ik afgelopen week bij het sloeproeien was had ik tijd om nog wat winkeltjes in te gaan. Ik vond een aantal leuke dingen, zoals deze mintgroene trui van Vila. Ik keek er eerst eigenlijk wat overheen, maar mijn vriendin zag hem en vond hem gelijk leuk voor me. En het leukste was dat hij 10 euro korting had. Scheelt toch altijd weer.
P1050706

Ik vond hem een beetje kaal bij de hals, en toen vonden we deze mooie sjaal. Hij is van Pieces en heeft een aztec patroon, die vind ik altijd zo leuk. De kleuren zijn simpel, daardoor past hij bij heel veel andere dingen. Ik heb al heel veel kleur in mijn kledingkast, en dan zijn simpele kleuren ook wel eens fijn.
P1050708

P1050709

En als laatste iets wat ik al eerder had gekocht, een nieuwe zonnebril! Hier ben ik echt heel erg blij mee. Hij heeft polarizerende glazen, hij zorgt ervoor dat schitteringen en dergelijke worden tegen gehouden. P1050718

Vandaag ga ik met een vriendin naar Schokland, in Flevoland. Er is daar een Scandinavië Markt. Ik ben er een aantal jaar geleden ook al geweest en toen wij gisteren aan het werk waren bij de scheepswerf hebben we besloten dat we er heen gingen. Wie weet meer daarover!

Fijne zondag!

16 thoughts on “New in – spring!

Reactie? Leuk!

